Simplify

Enkel kommunikation – vad innebär det?

För oss på iCentrex betyder enkelt att vi ska hjälpa våra kunder att förbättra sin kommunikation mellan medarbetarna, samarbetspartners och sina kunder. Vårt ursprung är från telefoni men idag arbetar vi från alltfler kommunikationsformer.

Vi strävar mot en helhet som stödjer varje företags unika utmaningar och möjligheter. Vi utvecklar våra tjänster och verktyg – men framförallt arbetar vi för att våra medarbetare ska ha kompetensen och verktygen för att ge rådgivning som bidrar till att våra kunder blir mer framgångsrika.

Vi har fokuserat på två delar – Användarperspektiv och administration. Läs mer om vad det innebär lite längre ned på sidan.

Användare

Vi utvecklar våra applikationer med målet att våra användare ska öka sin servicenivå. I en värld där vi är mer uppbokade ökar kraven på att styra samtal och informera vår omgivning om närvaro, status och förväntad tid för återkoppling

Kommunikationen går allt mer över till kortmeddelanden där det ska vara enkelt att dela information mellan flera personer och inte bara internt utan även inkludera kunder, leverantörer och samarbetspartners. Vi förändrar därför hela tiden våra tjänster för att klara av dom nya kraven med fortsatt samma höga kvalité och enkla handhavande.

 

Mer om Användare

Var uppkopplad – eller avkopplad – precis när du vill

  • Skräddarsy din tillgänglighet
  • Koppla samtal till din kollega – även om ni inte är geografiskt nära varandra
  • Chatta med dina kollegor

Administration

För att kunna ha en bra kommunikationstjänst krävs det att tjänsten enkelt går att anpassa efter företagets krav. Vi väljer därför att hela tiden lägga ut mer och mer möjligheter för företagen själva att förändra sin tjänst – både genom vår adminstrationsportal och direkt i våra applikationer.