Om iCentrex

Hej!

 

Sedan starten 2005 har vi på iCentrex fokuserat på att utveckla driftsäkra och enkla kommunikationsverktyg för företag och organisationer.

Idag erbjuder vi nordiska kunder kommunikationstjänster i form av telefonitjänster, samarbets- och kontaktcenterlösningar i molnet.
Vi levererar våra tjänster med målet att underlätta kommunikation mellan människor.

Vi vidareutvecklar tjänsterna utifrån väletablerade och stabila plattformar från Mitel, IBM, Telia, TDC mfl. Därefter utvecklar och anpassar vi tjänsterna efter kundernas unika behov för både stora som små. Det är engagemanget att förenkla som skiljer oss från konkurrenterna.

Vad vi gör

Vi är en helhetsleverantör av kommunikation. Det betyder att vi utvecklar, säljer och supporterar driftsäker företagstelefoni, samarbetstjänster och kontaktcenterlösningar från några få till tusentals användare.

Vårt erbjudande inkluderar alla former av Unified Communication med växelfunktioner, meddelande-, konferens-, access- och opertörstjänster. Vi erbjuder våra kunder fördelarna med att ha en avtalspart, en kundtjänst, en servicenivå – och en samlad faktura.

Hur vi gör det

Med en stabil grund vidareutvecklar vi våra tjänster med egna utvecklare. Vi skräddarsyr för att skapa ännu enklare och ännu mer effektiva lösningar. Vi samarbetar med leverantörer som värdesätter högkvalitet i kombination med en enkelhet utöver det vanliga. Vi ställer höga krav på oss själva, våra leverantörer och vår lösning – välkommen att upptäcka vårt resultat.

Möt våra grundare

2005 slogs två passionerade entreprenörer ihop och iCentrex skapades. Med ett stadigt fokus och hårt arbete har vi idag både ett företag och en lösning som vi är stolta över. Vi sätter våra kunder i centrum för allt vi gör. Vi anstränger oss helt enkelt lite extra. Fråga våra kunder. Det är otroligt vad man kan åstadkomma när man sätter kunden först.

Vi letar alltid efter fler eldsjälar som skulle passa in i vårt team. Är du en av oss? Hör av dig!