Multi media contact center

Kommunikation genom fler kanaler

Vi kommunicerar idag genom en rad olika kommunikationskanaler. Har du koll på alla era kommunikationskanaler?

Upplev ett verktyg som hjälper er att samla alla kommunikationsvägar på en och samma plattform. Plattformen går att forma precis såsom ni önskar – vilket gör den till ett optimalt verktyg för full kontroll.

Vad är Multi Media Contact Center?

Multi Media Contact Center – även kallad MMCC – är en svenskutvecklad molntjänst som hanterar många inkommande kontakter. Den passar lika bra för stora som för små organisationer eftersom det är skalbart verktyg och ni kan välja vilka moduler ni för tillfället vill aktivera. 

MMCC är en lösning som ger kontroll och uppföljning – från ett och samma system. Agenter kan vara aktiva var som helst; på jobbet, lokalkontoret, mobilt eller i hemmet.
Ni får en integrerad ärendehantering med screen pop-up och ifyllda kunduppgifter som effektiviserar era handläggares arbete.

Några nyckelfunktioner

  • Hanterar sociala medier, telefoni, SMS och e-post
  • Styr inkommande flöden med avancerade krav
  • Livestatistik
  • Paus- & efterbehandlingsfunktionalitet
  • Ett och samma verktyg

Intelligent funktionalitet

Verktyget kan byggas så att samtalstrafik, SMS, Tweets eller vilken kanal ni önskar hantera – hamnar hos rätt person direkt. 

Dessutom, kan du komma åt systemet när du vill genom tillhörande mobilapplikation. Enkelt va?

MMCC är ett stöd för hela verksamheten

Multimedia Contact Center är en moduluppbyggd lösning som ger er stöd för:

  • Contact Center – hantera en rad inkommande kontakter. Lösningen kan köa, prioritera och fördela kundkontakter till era handläggare.

  • Ärendehantering – ger er stöd för att organisera och fördela arbetsuppgifterna i er kundtjänst. Ni skapar ärenden, fördelar till handläggare, uppdaterar status, kommunicerar med kunder och får statistik via ärendehanteringsmodulen.

  • CRM – vår modul för kundregister och används som effektivt säljstöd, kundvård och aktivitetsuppföljning. Vi skapar ordning och reda där inkommande kundkontakter automatiskt identifieras och visas för handläggare.
    Även schemalagda aktiviteter, utskick av nyhetsbrev, utökad kömatchning per kund och mycket mer.

  • Telemarketing – Med vår TM-modul kan ni enkelt lägga upp ringlistor baserat på era kontakter i kundregistret (CRM). En ringlista innehåller valfritt antal kontakter som ni vill kontakta. Inloggade handläggare bearbetar effektivt listan och ringer utgående samtal. Resultatet av varje kontakt loggas och ni får uppföljning och statistik på varje ärende.